Friends - Aaron - www.GameInformer.com
Switch Lights

The lights are on

  • RiP Silent Hills on 27 Apr 2015 11:07 AM
  • Meanwhile, in the stratosphere- on 3 Oct 2014 3:57 PM
  • eARTHBOUND on 27 Jul 2015 8:35 AM
  • Between the boring Xenoblade Direct and the Steam Mods news I am pretty freakin' bummed right now. on 25 Apr 2015 1:36 AM
  • Rise of the Tomb Raider! I was sooooo excited to see that reveal. I loved the reboot and am looking forward to the sequel. Microsoft had a good show. I'm really intrigued by Scalebound. I would love a Monster Hunter type game on Xbox. on 9 Jun 2014 1:53 PM
  • Going to be an exciting/frightening/fun/handsy year...sorry for being handsy on 3 Jan 2016 5:28 PM
  • Got my platinum in Fallout 4. on 14 Nov 2016 11:31 PM
  • Uncharted 4 is finally releasing tomorrow!! on 9 May 2016 10:07 AM
  • Booo, boo Wendy booooo. on 9 Jul 2014 9:39 PM
  • Still alive... just planning a wedding is all :) on 29 Aug 2016 2:11 PM
  • Woah o.o according to this article, all the people in The Elder Scrolls Universe kinda realize that they're fictional characters. fallingawkwardly.wordpress.com/.../the-metaphysics-of-morrowind-part-1 o.o on 28 Mar 2014 9:57 AM
  • Long time, no see, my friend!!  Hope all is well!! Come hang out on Twitch sometime!! Twitch.tv/AoD_iiNSaNe on 28 Apr 2015 1:23 AM
  • I'm Diamonds411 from PS3. I keep gameinformer for my kid LittleDiamond411. She's on Ps4 some now too. Yep, I'm a "mom" who can appreciate gaming yo! on 11 Feb 2014 12:47 PM
  • It’s cold as heck outside but I love it! I threw away some trash in a dumpster this morning and man!!!! It’s SO cold. My whole body was shivering but I kinda deserve that cuz I was only wearing pajamas and a hoodie. I still prefer the cold over hot weather. I think one of the best cold moments in gaming was when Nate Drake was crawling in all that snow as he was trying to survive. Remember that? And hopefully my hero image is of a woman’s hand (a friend) holding my math book for me…. OR IS IT ME? Nah… that hand isn’t mine…… on 20 Nov 2016 7:03 AM
  • Got Battlefield 4, Assassin's Creed 3, and Batman: Arkham Origins for Christmas. I like all of them, but I feel like Battlefield is getting more like CoD each year on 25 Dec 2013 4:09 PM
  • If you have HBO, give Vinyl a chance. on 22 Feb 2016 7:23 PM
  • I wish anyone I knew was interested in Tekken 7. on 5 Dec 2016 3:04 PM
  • My most anticipated GOTY: LR FFXIII, Infamous:SS, Titanfall & hopefully X from Monolith Soft. on 24 Jan 2014 9:56 AM
  • Any of you guys gonna play the Battlefield 1 beta tomorrow? I'm interested in having a squad of GI memberpla on 29 Aug 2016 11:56 PM
Page 2 of 12 (234 items) 12345»