Friends - il1989ful - www.GameInformer.com
Switch Lights

The lights are on

  • I'm out here dodging bombs in the city and whatnot. on 20 Sep 2016 10:59 AM
  • As a birthday present to myself, I finally bought a PS4. Any suggestions, friends? I look forward to playing with y'all! on 23 Sep 2016 12:08 AM
  • New blog showing off my amazing figure haul from Japan! www.gameinformer.com/.../check-out-my-figure-haul-from-japan.aspx on 28 Sep 2015 12:41 PM
  • unity is great...controls are still an issue though, but i'm loving it on 27 Nov 2014 7:18 PM
  • Okay, 3...2...1...Let's jam! https://youtu.be/Aw3fN3OPk3A on 10 Sep 2016 2:37 AM
  • DanganRonpa 2 trophy now platinum'd. School trip is over, and though I'm sad, it was a thrilling experience. ^ w ^ on 11 Jul 2015 12:39 PM
  • Perfectly normal on 19 Sep 2016 2:23 PM
  • Bought the Valve Complete Pack so ya on 11 Jun 2015 11:21 PM
  • You think micotransactions in games and politics are an indication to lose faith in humanity? Nah, fam. PUBLIC RESTROOMS are making me lose faith in humanity. I’m gonna try my best not to gross anybody out but I went to a public restroom in a restaurant just to wash my hands and it was a nightmare. The smell was so bad that I was seriously considering chopping off my nose. Kids in restrooms are also a problem. I can’t help but think, “Where’s your daddy or mommy? Why isn’t anybody watching over you while you waste freaking soap?!” And lemme tell you guys something that should be mandatory in men’s restrooms. Guys have urinals, alright? And a good men’s restroom would ALWAYS have DIVIDERS between the urinals. It’s a great way for privacy. The restroom I went to didn’t even have dividers between the restrooms. So it was a string of urinals all packed close together. Guys were pretty much shoulder to shoulder. I was like, “Yeah… nope.” I rather pee on myself than do that. RANT OVER. on 26 Sep 2016 11:35 AM
  • Your Souls is mine! on 18 Apr 2016 3:30 PM
  • team newt > team jane on 30 Apr 2016 5:15 PM
  • To please the majority of "film goers" is the requirement of a non-artist. As far as I'm concerned, I don't make a concession to viewers, these victims of life, who think that a film is made only for their enjoyment, and who know nothing about their own existence. on 6 May 2016 9:14 AM
  • BLOOD DRAGON IS NOW BACKWARDS COMPATIBLE! on 12 Sep 2016 5:50 PM
  • Stop Islamophobia! on 3 Nov 2011 1:12 AM
  • So I think its pretty safe to say I got a job at Gamestop! I believe all I'm waiting on now is a decision on which location they will put me at. Soo excited! on 23 Mar 2012 4:27 PM
  • I NEED NEW MUSIC D: on 12 Aug 2011 2:38 PM
Page 1 of 1 (17 items)