Friends - Companion Cube - www.GameInformer.com
Switch Lights

The lights are on

What's Happening
  • meh on 27 Feb 2014 10:00 PM
  • Replaying Skyrim and just finished Frostflow Lighthouse. That may be the saddest misc quest I've played. on 2 Sep 2014 5:49 PM
  • Hey guys, I know it's a sensitive topic for some but could we talk about religion for a sec? I was just wondering how many of you have accepted Ellie Goulding into your life as your personal lord and savior... on 19 Aug 2014 11:54 PM
  • Mario Kart 8 is awesome! Shy guy FTW!! on 21 Jun 2014 7:15 PM
  • Yo we got website tech from Rebekah! http://rebekahlang.com/ on 27 Aug 2014 12:28 PM
  • For the few people who care, I'll be posting my SSB Character Interview for Pac-Man soon. I'll also start posting the rest of the interviews and other blogs I wanna write more frequently and consistently. If I wanna wast my life being a writer, I should start actually writing more. Just a thought. Also this. This is just fantastic. Something a good portion of us want, no? www.youtube.com/watch on 1 Sep 2014 10:48 PM
  • Persona 5 and Resident Evil Revelations 2! Yeah! on 1 Sep 2014 3:04 PM
  • Titanfall is a lot of fun. I've been playing for a week now, but.. what's the point of unlocking guns? The level 1 rifle is the best weapon imho. on 13 Jun 2014 4:37 AM
  • Back from Costa Rica! It was really an amazing country, and now it's time to get ready for college :D on 15 Aug 2014 1:04 PM
  • Well, hello there. on 5 Oct 2013 2:00 PM
  • The AGR = best FFX2 familiar. on 20 Jan 2013 11:35 PM
  • Look who's back with a crab up his ass like a lobster crawled up there Two rabbits, a koala bear and a ball of hair And you're all aware I ain't got it all upstairs Guess that's why I'm an addict and it's just small up there on 14 Dec 2013 10:29 PM
  • I just picked up Pikmin 3, and I'm a die hard fan for Pikmin, and I can't get my game to work. I tried the update and all that happens is that it sticks on the load screen (3 Pikmin standing on a branch with a black circle surrounding). I want to play the game, I'm absolutely dieing. If my game disc doesn't work I literally might cry, I wait 8 years and this is how I'm treated universe :( on 4 Aug 2013 2:34 PM
  • Would you kindly? on 4 Aug 2014 10:04 AM
  • Watching the next episode of super replay on 6 Jan 2013 5:15 AM
  • Gaming all summer long with my homies! on 17 Jun 2013 1:55 AM
  • playing video games of course:) on 10 Nov 2012 11:13 AM
  • All I do is win !!!!! on 29 Jul 2014 9:14 PM
Page 4 of 6 (124 items) «23456